Forum Sesyjne WoD Havoc'a

Zapraszamy do cieni Świata Mroku.


#1 2012-07-08 00:04:33

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Ustalenia i Komentarze Sesji

Tutaj można rozmawiać na temat sesji.

-----

Ustalenia:
- Proszę pisać chęci, zamiary postaci, a nie że postać to wykonuje (czyn dokonany).
- Będę rzucał sobie w pokoju kośćmi i pisał wyniki w formie narracji na forum.
- Co do walki: Z npctami to próbuje to przyspieszyć (ci silniejsi wygrywają, a z szansami to będzie mechaniczna walka), a między graczami to proszę czekać na mnie. Jeśli ktoś rozpoczyna walkę, to niech ten drugi albo wycofuje się z walki albo czeka aż powiem że można się bić dalej (mechanicznie muszę to zrobić).
- Jeśli postać zatrzymuje akcję na więcej niż 3 dni, to przejmuje jej narrację.
- Theme, które umieszczam (czasami nawet muzyka) trwa scenę. Czym jest scena? Przykład dam... Darke przyjechał na zadanie z Hansem. Dałem tam theme. To theme ma miejsce od początku do momentu, gdy on z mężczyzną uciekł z miejsca. Zmienia się miejsce, sytuacja lub wydarzenie to koniec sceny. Wparował Donovan do Angusa? Kiedy wyszedł i zrobiło się spokojnie to theme znika.
- Przypominam, że to ma być połączenie Dramy i Narracji. Czyli kontroluje świat, robię wątki, ale macie pełną kontrolę gdzie iść. Oraz nie czekajcie jak np. opisujecie, że postać przeszukuje swoje mieszkanie i pytacie "Co znalazła?".  Większość rzeczy możecie sami opisywać. Biedak, którego pobiliście nie będzie miał żadnej kasy, ale może mieć pół wypitą butelkę wódki.
- Wykorzystywanie specjalnych zdolności, w tym mocy, należy zaznaczyć *, a później pod swoją narracją opisać zaczynając od *. Dobrze by było zmniejszyć czcionkę, aby to ładniej wyglądało.
- Przez ten czas można dostać zakrzywienia czasoprzestrzeni, więc proszę uważać gdzie idziecie. Czasami będę próbował przedłużyć komuś czas co jest wcześniej, aby ci którzy są później się spotkali w tym samym czasie.
- Z walką to jest tak... opisuje swój atak. Robisz narrację, ale pamiętaj... kiedy walczysz na pięści lub z nożem to nie jest szachownica, gdzie się czeka na ruch wroga. Tutaj walisz pięścią. Wróg unika. Możesz nawet kilka ciosów zrobić, ale ja to uznaje za jeden mechaniczny cios. Różnica to strzały z broni i używanie mocy.
- Obrażenia działają tak jak podaje tabelka. Minusy oznaczają ile tracisz kości przy każdej kolejnej akcji. Obrażenia dzielą się na Niegroźne, Zabójcze i Poważne. Niegroźne to wiadomo - pięści, kopniaki czy krzesła (dla wampirów jeszcze strzały z pistoletów). Można je negować za pomocą Wytrwałości. Zabójcze to noże, miecze i pistolety. Tylko nadnaturalne istoty mogą neutralizować te rany Wytrwałością. Poważne to rany nadnaturalne - na przykład ugryzienie przez wilkołaka lub ogień dla wampirów. Tylko dla istot nadnaturalnych. Wampiry leczą rany tylko krwią, reszta nadnaturalnych albo odpoczywa albo używa zdolności do tego.
Leczenie ran niegroźnych dla śmiertelnych (i magów) - Poobijany do Ciężko Ranny, 1 godzina; Zmaltretowany, 3 godziny; Okaleczony, 6 godzin; Zmasakrowany, 12 godzin
Leczenie ran zabójczych dla śmiertelnych (i magów) - według tabelki życia - 1 dzień, trzy dni, jeden tyg., jeden miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, pięć miesięcy
Leczenia ran są po kolei. To znaczy, że leczy się pierw najniższy stan, później kolejny. Przykładowo: Z zmasakrowanego do okaleczonego (przy zabójczych) pięć miesięcy leczenia. Później z Okaleczonego na zmaltretowanego (też zabójcze) to 3 miesiące. Więc aby przejść z zmasakrowanego do zmaltretowanego potrzeba 8 miesięcy leczenia.
Wampiry leczą zabójcze i niegroźne 1:1, poważne 5:1 na dwa dni. Wilkołaki regenerują zabójcze i niegroźne co rundę jeden punkt, poważne 1 na dzień. Magowie i łowcy są traktowani jako ludzie.
- Siła Woli zużywa się PRZED rzutem, to oznacza jak postać chce zrobić coś, co wie, że według zdolności może się nie powieść - to należy napisać w poście. Zużycie Siły Woli daje automatyczny 1 sukces, którego pech (1 na kości) nie niweluje. Poza tym Siłę Woli można wydać, aby zmienić akcję (z strzelania na unik, żeby uratować swoją skórę), zatrzymać chorobę psychiczną na scenę (przydatne wampirom klanu Malkavian) lub na turę zignorować minusy jakie dają rany.

Offline

 

#2 2012-07-08 00:58:54

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Gloran - nie opisałem wyglądu domu, twoja to działka, bo to twój dom. Plus nazwa ostatniego dzieła. A co zdjęcia domku, jak to nie miał być ten, to powiedz który.

Offline

 

#3 2012-07-08 12:19:32

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Zapomniałem. Jeśli Wampiry piją krew, to proszę powiedzieć ilę (znów trick z *).

Offline

 

#4 2012-07-11 23:03:17

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Czy wampiry potrzebują informacji co rozpoczęcie nocy, że odbieram im 1 punkt Vitae? Czy rozumieją to, że nagle ich magazyn krwi zmniejszył się o jeden?

Offline

 

#5 2012-07-13 15:59:00

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Coś co na początku nie napisałem:

Aktualnie jesteście w Prologu, a to oznacza, że przedstawiam wam tutaj świat w którym wasze postacie obcują, a wy ich reakcje i życie. Później przeskoczymy do Aktu I. Jedna osoba może już zauważyć kiedy ten moment nastąpi - Blackvampire. Seraphim teraz załatwia miejsce na "wielki koncert". Kiedy wszystko będzie zakończone, jego prolog zostanie zakończony i wejdzie do Aktu I.
Jest mały problem tylko. Jako, że jest wampirem, to jest szansa, że inne wampiry-gracze będą chciały być na tym koncercie, a to oznacza, że muszą oni też skończyć Prolog.

Przez całą kampanię będę próbował robić "Inne Punkty Widzenia", a to oznacza, że jak coś się w mieście stanie, to każda z grup odczuje to inaczej lub w ogóle. Nie będę niczego jednak robił na siłę, gracz który nie chce być w centrum całego burdelu - nie musi być. Będą momenty kiedy punkty widzenia będą się stykać i postacie z jednych grup spotkają postacie z innych grup. Nie jest to jednak gra PVP i nie jest moim celem po prostu postawić dwóch agresywnie do siebie postaci naprzeciwko siebie i sprawdzić kto przeżyje. Konfrontacja będzie dochodzić tylko jeśli gracze sami zechcą ze sobą walczyć (danie jednej postaci zauważenie drugiej i możliwy pościg, a druga wiedząc, że nie ma szans będzie miała okazję spieprzyć).

Offline

 

#6 2012-07-25 12:41:33

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Z powodu dużej ilości graczy, to będę próbował zrobić przynajmniej jeden odpis na dzień. Jeśli dostałeś odpis na dzisiaj, to jest szansa, że odpiszę znowu, ale nie rób sobie z tego nadziei, że będziesz siedział do 1-2 w nocy czekając aż odpiszę.

Offline

 

#7 2012-07-28 01:26:27

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

W Niedziele moja aktywność będzie minimalna. Nie wiem czy będę odpisywał. Od 12 mam sesję, pewno wrócę o 16-17.

Offline

 

#8 2012-08-06 20:41:17

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Dość dużo osób przeszło na Akt I, więc mam dwie informacje. Każda osoba, która teraz dołączy będzie o 1 Akt do tyłu. A to oznacza, że prolog zaczyna się w Sierpniu 2012 i od razu przeskakuje na Akt II, który nie zacznie się dopóki cześć graczy też nie skończy Aktu I.

Druga informacja to experience. Lubie wiedzieć co postacie myślą i czują. Poznawać ich przeszłość, które są bardziej wspomnieniami w danej chwili. Przykładowo daję akcję, że postać znajduje się w takim miejscu co przypomina mu o tym, a gracz opisuje jej wrażenia, myśli i wspomnienie. Nie oczekuje wysokiej jakości odgrywki. Za każdy akt Odgrywanie i Pomysłowość jest tyle samo (10 i 5). Za tzw. braki - odejmuję z tej puli, ona nie idzie w górę, ona upada. Przykładem mogą być zagadki, które dałem Gloranowi. Pierwsza była bardzo trudna, mogłem nie dawać takiej, ale druga z zadzwonieniem do Pedro - to było zbyt oczywiste, więc pojechałem po puli Pomysłowość.
No, ale da się "uratować" sytuację - Opowieści. Daję za każdy ciekawy wpis, nawet wrzucenie portretów kobiet w "przybytku wysokiej klasy" lub portrety ghouli.

Offline

 

#9 2012-08-06 21:10:48

 Eru

Obserwator

5389848
Skąd: Krakoł
Zarejestrowany: 2009-03-16
Posty: 304
WWW

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Czyli Ci co są teraz a akcie pierwszym żyją w sierpniu?  (wiem głupie pytanie)

Offline

 

#10 2012-08-06 21:28:38

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Eru napisał:

Czyli Ci co są teraz a akcie pierwszym żyją w sierpniu?  (wiem głupie pytanie)

Jesteś w Prologu w Lipcu, więc nie jesteś do tyłu.

Offline

 

#11 2012-08-20 01:02:55

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Hargrim i Thing - gracie dalej?

enemys - grasz dalej?

Lysthor - grasz dalej?

Offline

 

#12 2012-08-21 21:38:10

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Gracz enemys zrezygnował.

Offline

 

#13 2012-09-19 22:32:32

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

ergo - Czekam aż Maga odpisze (pójdzie z Zero). Wtedy zrobię jeden duży, wspólny temat (Rodzeństwo Blair + Nancy).

Offline

 

#14 2012-09-20 16:16:35

ergo

Obserwator

Zarejestrowany: 2012-08-07
Posty: 9

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

ok

Offline

 

#15 2012-10-31 21:54:20

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Co do tematu Koterii - Damage Control. To wy wychodzicie z inicjatywą. Czy chcecie tu iść? Może tam? Wy ustalacie między sobą jak działacie, gdzie idziecie i co robicie.

Offline

 
http://www.wodhavoc.pun.pl/chatbox.php <- Pełny ChatBox

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs mokotów makijaż permanentny