Zapraszamy do cieni Świata Mroku.
Zainteresowani grą, niech napiszą tutaj, że chcą grać i niech odpowiedzą na kilka pytań.
1. W jakich czasach byś chciał grać? Najlepiej wymień kilka w kolejności.
2. W jakim mieście/kraju byś chciał grać?
3. Jeśli znasz świat Wampira: Requiem - Jaka organizacja powinna mieć znaczący wpływ na miasto? Czy może wszystkie organizacje powinny mieć po równo?
4. Postacie zaczynają grę ludźmi. Kiedy zacznie się gra, to trochę potrwa zanim stanie się wampirem. Czy chciałbyś szybko czy późno stać się wampirem? Czy może dać to w rękach Narratora?
5. Czyż Narrator nie jest zajebisty?
Dział Wampierze ma info na temat wampirów, ich klanów i organizacji. W Tworzeniu Postaci są specjalne Linie Krwi i ich opisy kim są. Nie ma szczegółowych, ale mogę wszystko wyjaśnić.
Podręcznik Główny
Podręcznik Wampira
"Autorskie" Linie Krwi
Karty Postaci
Jeśli ktoś ma jakieś pytania (które reszta pewno by też chciała się dowiedzieć), to walić, a te bardziej związane z postacią to wiadomo gdzie i jak.
Offline
Obserwator
1. Teraźniejszość >>>> Średniowiecze >>>> Cokolwiek innego
2. Ułesej - stan i miasto absolutnie nie ważne
3. Stanowczo po równo(z wyraźnie zarysowanymi konfliktami między nimi ofkorz)
4. Tak jak było ostatnio nie było źle.
Jak tym razem opcja z łowcami wampirów - znowu niemal niemożliwy do prowadzenia?
Offline
Chcem grać.
1. XXI wiek, ew. czasy wiktoriańskie.
2. Zależnie od osadzenia na osi czasu XXI w. - Stany/Kanada albo Europa(Gdzieś tam). Wiktoriańskie - Londyn.
3. Jeszcze podręczniki doczytam.
4. Dać w łapy Narratora, chociaż osobiście lubię grać mortalem.
Offline
Obserwator
1. Współczesnych, najlepiej koło 2001-2010.
2. USA, najlepiej New York, ale mogą też być inne wielkie miasta.
3. Najlepiej jakby była walka o wpływy, albo przewaga "Camarilli".
4. Zostawiam to w rękach narratora.
5. Me gusta.
Offline
Niebieskooki napisał:
Jak tym razem opcja z łowcami wampirów - znowu niemal niemożliwy do prowadzenia?
Dla łowcy skończy się na dwa sposoby: śmierć lub śmierć. Innymi słowy albo ginie postać albo zostaje przemieniona. Może wtedy próbować żyć jako wampir łowca wampirów (), ale to będzie bardzo niebezpieczne.
Offline
Obserwator
1. Starożytność > Średniowiecze > Teraźniejszość > Przyszłość
2. Zdecydowanie Europa, Anglia albo Francja w średniowieczu i teraźniejszości oraz przyszłości. Starożytność - zdecydowanie Rzym, ewentualnie coś w Grecji.
3. Po równo.
4. Narrator, chociaż imo ciekawiej od ludzi zacząć.
5. :O
Offline
Obserwator
1. Współczesność. Ewentualnie średniowiecze lub czasy kolonialne.
2. USA, Rosja, Anglia? Wszystko jedno, szczerze mówiąc.
3. "Camarilla" pałer, reszta mniejszy. No albo 'po równo'.
4. Tak jak ostatnio było okej.
5. Kochamy cię.
Offline
Obserwator
1. Współczesność >>> Starożytność
2. USA zdecydowanie.
3. Według mnie po równo z Sabatem. Sami wiecie, jakie potem intrygi są.
4. Narrator decyduje. Ufamy ci, jak Ojcu.
5. Tato
Offline
Obserwator
1. i 2. Właściwie nie mam jakiś specjalnych preferencji ale do pomysłów mogę dorzucić:
a) VIII-IX wiek na ziemiach słowiańskich
b) coś w czasie II Wojny Światowej (Francja chyba najbardziej)
c) czasy prohibicji w USA
3. Równe wpływy i walka o nie.
4. Pozostawić w rękach Narratora.
5. <3
Btw, istnieje ewentualne możliwość gry magiem?
Ostatnio edytowany przez Oz (2011-07-11 14:37:56)
Offline
Oz napisał:
Btw, istnieje ewentualne możliwość gry magiem?
Magowie w Nowym Świecie Mroku (Wampir: Requiem, Mag: Obudzenie) są trochę inni, czasami nawet bardzo inni, od swoim odpowiedników w Starym Świecie (Wampir: Maskarada, Mag: Wstąpienie). Na dodatek, ja nie przeczytałem podręcznika, a jego zasady są trochę zagmatwane. Dodanie Maga spowodowałoby, że musiałbym opracować dwa światy, a dodanie wilkołaka, to trzeci świat. Innymi słowy, proszę się skupić na człowiek -> wampir.
Offline
Obserwator
Czyli wilkołaki też kompletnie odpadają? :< Tak definitywnie?
Offline