Forum Sesyjne WoD Havoc'a

Zapraszamy do cieni Świata Mroku.


#1 2014-09-30 09:41:48

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Ustalenia i Komentarze Sesji

Tutaj można rozmawiać na temat sesji.

-----

Ustalenia:
- Proszę pisać chęci, zamiary postaci, a nie że postać to wykonuje (czyn dokonany). W niektórych przypadkach można pisać (np. podnosi kielich czy inne rzeczy).
- Będę rzucał sobie w pokoju kośćmi i pisał wyniki w formie narracji na forum.
- Co do walki: Z npctami to próbuje to przyspieszyć (ci silniejsi wygrywają, a z szansami to będzie mechaniczna walka), a między graczami to proszę czekać na mnie. Jeśli ktoś rozpoczyna walkę, to niech ten drugi albo wycofuje się z walki albo czeka aż powiem że można się bić dalej (mechanicznie muszę to zrobić).
- Jeśli postać zatrzymuje akcję na więcej niż 3 dni, to przejmuje jej narrację.
- Theme, które umieszczam (czasami nawet muzyka) trwa scenę. Czym jest scena? Przykład dam... Darke przyjechał na zadanie z Hansem. Dałem tam theme. To theme ma miejsce od początku do momentu, gdy on z mężczyzną uciekł z miejsca. Zmienia się miejsce, sytuacja lub wydarzenie to koniec sceny. Wparował Donovan do Angusa? Kiedy wyszedł i zrobiło się spokojnie to theme znika.
- Przypominam, że to ma być połączenie Dramy i Narracji. Czyli kontroluje świat, robię wątki, ale macie pełną kontrolę gdzie iść. Oraz nie czekajcie jak np. opisujecie, że postać przeszukuje swoje mieszkanie i pytacie "Co znalazła?". Większość rzeczy możecie sami opisywać. Biedak, którego pobiliście nie będzie miał żadnej kasy, ale może mieć pół wypitą butelkę wódki.
- Wykorzystywanie specjalnych zdolności, w tym mocy, należy zaznaczyć * i tak nikt tego nei czyta bo gracze to kurwy, a później pod swoją narracją opisać zaczynając od *. Dobrze by było zmniejszyć czcionkę, aby to ładniej wyglądało.
- Przez ten czas można dostać zakrzywienia czasoprzestrzeni, więc proszę uważać gdzie idziecie. Czasami będę próbował przedłużyć komuś czas co jest wcześniej, aby ci którzy są później się spotkali w tym samym czasie.
- Z walką to jest tak... opisuje swój atak. Robisz narrację, ale pamiętaj... kiedy walczysz na pięści lub z nożem to nie jest szachownica, gdzie się czeka na ruch wroga. Tutaj walisz pięścią. Wróg unika. Możesz nawet kilka ciosów zrobić, ale ja to uznaje za jeden mechaniczny cios. Różnica to strzały z broni i używanie mocy.
- Obrażenia działają tak jak podaje tabelka. Minusy oznaczają ile tracisz kości przy każdej kolejnej akcji. Obrażenia dzielą się na Niegroźne, Zabójcze i Poważne. Niegroźne to wiadomo - pięści, kopniaki czy krzesła (dla wampirów jeszcze strzały z broni palnej). Można je negować za pomocą Wytrwałości/Stamina. Zabójcze to noże, miecze i pistolety. Tylko nadnaturalne istoty mogą neutralizować te rany Wytrwałością. Poważne to rany nadnaturalne - na przykład ugryzienie przez wilkołaka lub ogień dla wampirów. Tylko dla istot nadnaturalnych. Wampiry leczą rany tylko krwią, reszta nadnaturalnych albo odpoczywa albo używa zdolności do tego.
Leczenie ran niegroźnych dla śmiertelnych (i magów) - Poobijany do Ciężko Ranny, 1 godzina; Zmaltretowany, 3 godziny; Okaleczony, 6 godzin; Zmasakrowany, 12 godzin
Leczenie ran zabójczych dla śmiertelnych (i magów) - według tabelki życia - 1 dzień, trzy dni, jeden tyg., jeden miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, pięć miesięcy
Leczenia ran są po kolei. To znaczy, że leczy się pierw najniższy stan, później kolejny. Przykładowo: Z zmasakrowanego do okaleczonego (przy zabójczych) pięć miesięcy leczenia. Później z Okaleczonego na zmaltretowanego (też zabójcze) to 3 miesiące. Więc aby przejść z zmasakrowanego do zmaltretowanego potrzeba 8 miesięcy leczenia.
Wampiry leczą zabójcze i niegroźne 1:1, poważne 5:1 na dwa dni. Wilkołaki regenerują zabójcze i niegroźne co rundę jeden punkt, poważne 1 na dzień. Magowie i łowcy są traktowani jako ludzie.
- Siła Woli zużywa się PRZED rzutem, to oznacza jak postać chce zrobić coś, co wie, że według zdolności może się nie powieść - to należy napisać w poście. Zużycie Siły Woli daje automatyczny 1 sukces, którego pech (1 na kości) nie niweluje. Poza tym Siłę Woli można wydać, aby zmienić akcję (z strzelania na unik, żeby uratować swoją skórę), zatrzymać chorobę psychiczną na scenę (przydatne wampirom klanu Malkavian) lub na turę zignorować minusy jakie dają rany.

Offline

 

#2 2014-12-04 14:17:19

Narrator

Narrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 3150

Re: Ustalenia i Komentarze Sesji

Co trzy Sceny będę zabierał 1 punkt krwi, jakby postać wtedy się obudziła. Nie oznacza to, że fabularnie minął dzień czy coś. Po prostu chcę ustalić jakąś spójną zasadę czasu i Vitae. Ghoule mają lepiej. Powiedzmy 15 scen lub zmiana Aktu, kiedy to muszą znowu się napić krwi wampira. Może nawet cały Akt, gdzie postać szuka kolejnego żywiciela..

Offline

 
http://www.wodhavoc.pun.pl/chatbox.php <- Pełny ChatBox

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Gorlice