Zapraszamy do cieni Świata Mroku.
Zanim napiszesz cokolwiek - zastanów się czy naprawdę chcesz grać! Nie marnuj swojego i Narratora czasu, ponieważ zagrasz tylko tydzień!
Zainteresowani grą, niech napiszą tutaj, że chcą grać i niech odpowiedzą na kilka pytań.
1. W jakich czasach byś chciał grać? Najlepiej wymień kilka w kolejności. Moje propozycje: Starożytny Rzym, Średniowiecze (przed pojawieniem się Camarilli, ale po Tremere - czyli Mroczne Wieki), Współczesność.
2. Czym chciałbyś zagrać? Dalej chodzi o Świat Mroku.
3. Może masz własną propozycję co do sesji? Na przykład oddział inkwizytorów w średniowieczu. Masz pomysł? Dawaj.
4. Czyż Narrator nie jest zajebisty?
Jeśli nie znasz Starego Świata Mroku, to pisz. Pomogę przy braku informacji.
Karty Postaci
Jeśli ktoś ma jakieś pytania (które reszta pewno by też chciała się dowiedzieć), to walić, a te bardziej związane z postacią to wiadomo gdzie i jak.
Jedna rzecz się zmieni. Będę się bardziej skupiał na wydarzeniach, które mają gracze. Nie będzie zbędnych rzeczy, które nie posuwają akcję do przodu ani nie pomagają graczowi. Przykładowo, jeśli pójdzie do niewłaściwego miejsca, to puszcze długiego posta co tam postać robiła i tak dalej.
Offline
Obserwator
Powiedzmy, że jestem zainteresowany
1. Współczesność albo Rzym albo Średniowiecze, mnie obojętne w sumie.
2. WAMPIR! FUK DA POLIS!
3. I tak wymyślasz najlepsze przygody w wampira więc nie ma co sugerowac, ale wskazówki: więcej mroku! Więcej intryg!.
4. Jest, ale marudzi.
Offline
Obserwator
1) Średniowiecze > Rzym > Współczesność
2) LASOMBRA :O A poważnie zależy od czasów i miejsca jednak generalnie - albo wampir, albo mag. Ale tu spokojnie wezmę to co będzie bardziej pasowało do scenariusza.
3) Jak wyżej. Narratorowi zawsze wychodziło ciekawiej niż można było przewidzieć, więc..
4) Roger. Roger.
Offline
1) Renesansowa Wenecja>dziewiętnastowieczny Londyn>współczesna Canada>jakaś metropolia w niedalekiej przyszłości. A tak naprawdę to co tylko Narratorowi najlepiej się prowadzi.
2)Człowiek, ale dostosuje się w zależności od potrzeb.
3)Jak mnie natchnie to się zgłoszę na pw, ale nie opiszę pomysłu 1:1, bo stracę cały fun...np. jak to będzie współczesność, to poproszę dużą dawkę apokaliptyzmu, dekadencji, coś w stylu abdykacji Rajcingera, otwarcia się dna piekieł i posłanki Grodzki jako 5 jeźdźca.
4)WE GOT A BLACKHAWoK GOING DOWN WE GOT A BLACKHAWoK GOING DOWN! WE GOT A BLACKHAWoK CRASHED IN THE CITY...61...61 DOWN!
Ostatnio edytowany przez Eru (2013-02-13 02:17:58)
Offline
Obserwator
Elegancko! Polecam stronkę: http://romanum.historicus.pl/index.html gdyby ktoś chciał jakiegoś zarysu realiów.
http://www.youtube.com/watch?v=6X1n6EwJJFM
Offline
Jeszcze na jedną rzecz wpadłem - granie potomkiem. Chciałbym, aby "kampania" poleciała w ten sposób:
Prolog do postaci i starożytnego rzymu
Wydarzenie I w Starożytnym Rzymie
Wydarzenie II w Starożytnym Rzymie
Wydarzenie III w Starożytnym Rzymie
Tranzycja z Starożytności do Średniowiecza
Wydarzenie I w Średniowieczu
itd.
O co chodzi? Śmiertelnik na pewno nie przeżyje tyle czasu. Szczególnie, że między wydarzeniami w Starożytnym Rzymie pewno będą dziesiątki lat różnicy. Wliczam to też Wilkołaki i po części Maga (oni mają jakąś szansę na przedłużenie życia). Wampir może dalej żyć, jeśli gracz o to zadba. Więc wpadłem na pomysł Grania Potomkiem.
Przykład: Ktoś wybiera wilkołaka Stefana, który żył w roku 20 N.E. i robi prolog oraz Wydarzenie I. Wydarzenie II ma miejsce 120 N.E., to już nie może być Stefan, a jakiś jego potomek Zbigniew. Traktowany będzie inaczej, bo przecież to potomek TEGO Stefana! I tak dalej. Tworzone jest drzewo rodziny, a gracz w pewnym sensie nie zmienia postaci, bo potomek przecież może zachowywać się jak przodek, prawda? Z wampirami może być podobnie. Nie trzeba grać ciągle tym samym. Może jego Childe? Któryś z kolei?
Offline
Co do samego miasta. Prawdopodobnie nie będę opisywał w szczegółach każdej ważnej części, jak to robiłem z poprzednimi miastami, gdzie każdy NPC miał swój wpis. Po prostu mniej więcej opiszę sytuację polityczną, kto jest największym graczem i tak dalej. Skupimy się bardziej na opowiedzeniu historii niż rozwijaniu postaci, jak to ma miejsce na normalnych sesjach.
Offline
Dzięki OZ. W sumie można obejrzeć jeszcze raz "Rzym" albo "Spartacusa". Nie dość, że posiadają walory edukacyjne to jeszcze są cycki, dużo cycków. Albo to http://www.youtube.com/watch?v=JB732wBSTvw
Havoc, podoba mi się twój tok myślenia. Choć nie znam się na antyku, to czuje, że będzie osom. Właśnie wróciłem z roboty, jestem po 12 godzinnej nocy i już się zabieram za robienie postaci, hehe. Nie wiem tylko czy tym razem znów zagram mięsnia czy może mózga.
PS. Planuje ktoś grać kobietą?
Ostatnio edytowany przez Eru (2013-02-14 09:26:26)
Offline
Obserwator
Patrzę, patrzę i tylko jedno pytanie mi się nasuwa. KIEDY ZACZYNAMY!?
Offline
Spam - http://www.youtube.com/watch?v=IsjmWyX2w1Y - bo stare i dobre + http://www.youtube.com/watch?v=Onik-BD92Ow
Ostatnio edytowany przez Ograsek (2013-02-14 17:53:49)
Offline
Narrator
Co do tworzenia postaci. Ustalcie sobie kim chcecie, aby postać była na początku gry. Będę według tego dawał Doświadczenie, aby pomysł postaci był bardziej urzeczywistniony, ponieważ skupiamy się bardziej na opowieści. Oczywiście, im postać na początku jest potężniejsza i ambitniejsza, tym trudniejsza gra będzie.
Przy okazji, osobiście wolałbym, aby gracze trzymali się Wampirów lub Ludzi, w ostateczności Magów. Czemu? Ułatwia mi to świat i macie większą szansę na to, że twoje działania dotkną postacie innych graczy.
Offline
Obserwator
tak btw http://www.histurion.pl/historia/staroz … zymie.html może się przydać
Offline