Zapraszamy do cieni Świata Mroku.
Tutaj można rozmawiać na temat sesji.
-----
Ustalenia:
- Proszę pisać chęci, zamiary postaci, a nie że postać to wykonuje (czyn dokonany).
- Będę rzucał sobie w pokoju kośćmi i pisał wyniki w formie narracji na forum.
- Co do walki: Z npctami to próbuje to przyspieszyć (ci silniejsi wygrywają, a z szansami to będzie mechaniczna walka), a między graczami to proszę czekać na mnie. Jeśli ktoś rozpoczyna walkę, to niech ten drugi albo wycofuje się z walki albo czeka aż powiem że można się bić dalej (mechanicznie muszę to zrobić).
- Jeśli postać zatrzymuje akcję na więcej niż 3 dni, to przejmuje jej narrację.
- Theme, które umieszczam (czasami nawet muzyka) trwa scenę. Czym jest scena? Przykład dam... Darke przyjechał na zadanie z Hansem. Dałem tam theme. To theme ma miejsce od początku do momentu, gdy on z mężczyzną uciekł z miejsca. Miejsce się zmienia, sytuacja, wydarzenie to koniec sceny. Wparował Donovan do Angusa? Kiedy wyszedł i zrobiło się spokojnie to theme znika.
- Przypominam, że to ma być połączenie Dramy i Narracji. Czyli kontroluje świat, robię wątki, ale macie pełną kontrolę gdzie iść. Oraz nie czekajcie jak np. opisujecie, że postać przeszukuje swoje mieszkanie i pytacie "Co znalazła?". Większość rzeczy możecie sami opisywać. Biedak, którego pobiliście nie będzie miał żadnej kasy, ale może mieć pół wypitą butelkę wódki.
Ci, którzy chcą wykorzystać manewr z Sztuki Walki to go opisują, zaznaczają opis * i na dole zapisują co wykonali.
- Przez ten czas można dostać zakrzywienia czasoprzestrzeni, więc proszę uważać gdzie idziecie... będę próbował sztucznie przedłużać tym co chcą wcześniej w czasie zadziałać, aby dogonili innych. Powinno być wszystko w porządku.
- Z walką to jest tak... opisuje swój atak. Robisz narrację, ale pamiętaj... kiedy walczysz na pięści lub z nożem to nie jest szachownica, gdzie się czeka na ruch wroga. Tutaj walisz pięścią. Wróg unika. Możesz nawet kilka ciosów zrobić, ale ja to uznaje za jeden mechaniczny cios.
- Obrażenia działają tak: Jeśli zadadzą ci tyle obrażeń lekkich co twoje hp, to rzucasz na zachowanie przytomności (co rundę). Kolejne obrażenia zamieniają się na poważne i te się leczy długo.
Jeśli obrażenia będą na 3 od końca kratce (czyli twoje hp - 2), to masz karę -1 do rzutów. 2 od końca, to -2. Ostatnia kratka (czyli już rzuty na przytomność) to -3 kości.
Lekkie leczy się po 15min jedną. Poważne 2 dni. Krytyczne 2 tygodnie.
----
Przypominam, że to ma być połączenie Dramy i Narracji. Czyli kontroluje świat, robię wątki, ale macie pełną kontrolę gdzie iść. Oraz nie czekajcie jak np. opisujecie, że postać przeszukuje swoje mieszkanie i pytacie "Co znalazła?". Większość rzeczy możecie sami opisywać. Biedak, którego pobiliście nie będzie miał żadnej kasy, ale może mieć pół wypitą butelkę wódki.
Ci, którzy chcą wykorzystać manewr z Sztuki Walki to go opisują, zaznaczają opis * i na dole zapisują co wykonali.
Offline
Obserwator
Zatrzymuje mnie to ze czekam co ty powiesz? Zasadniczo skoro powiedziałem że idę spać bo chce wstać na ósmą to znaczy że chce iść spać i wstać na ósmą, a skoro tak się najwyraźniej nie dzieje to chyba się powinienem o tym dowiedzieć? Nie? Tak? Może?
Offline
Obserwator
Dziś prawdopodobnie nie będę mógł za dużo odpowiadać - muszę u babci na wsi trawnik skosić, a wieczorem mam grilla u znajomych, więc może być średnio.
Offline
Niebieskooki napisał:
Zatrzymuje mnie to ze czekam co ty powiesz? Zasadniczo skoro powiedziałem że idę spać bo chce wstać na ósmą to znaczy że chce iść spać i wstać na ósmą, a skoro tak się najwyraźniej nie dzieje to chyba się powinienem o tym dowiedzieć? Nie? Tak? Może?
To nie zrozumiałem przekazu z tym "ktoś musi wstać o ósmej" i myślałem, że chcesz coś pociągnąć w barze. Sorki.
Ps. Poprawiłem posta nad twoim.
Offline
Obserwator
Meh, pewnie elyta zostanie dziabnięta najwcześniej.
Offline
Tak, panie i panowie, ktoś skończył Prolog w LA. Czyli przemianę w wampira. Przejście na drugą stronę. Co to oznacza? Oznacza, że gracz musi zaczekać, aż większość skończy swoje wątki, abym mógł zrobić przeskok i wprowadzić następną cześć fabuły.
Jeśli macie jakieś pytania, to walcie.
Offline
Kampanie podzieliłem tak (na razie).
Prolog - preludium, przemiana w wampira i pierwsze polowanie oraz schronienie
Wprowadzenie - gracze między prologiem, a tym etapem muszą się zdecydować, czy chcą poprzeć swoich Sire i ich plany, czy może spróbować coś na własną rękę. Od tego będzie zależało, jak ich los się potoczy w mieście oraz jak miasto się pozmienia przez ich decyzje i działania.
Akt I - ???
W Prologu graczy trzymam za rączkę i pomagam im przejść przez trudy Świata Mroku. W wprowadzeniu trochę będę pomagał, a w Akcie I. Koniec trzymania za rączkę. Równie dobrze możecie ruszyć na smoka. I don't care, you will die.
Offline
Wynagradzam graczy za tworzenie solidnych i dobrych opowieści w dziale Opowieści. Podczas timeskip (czyli już nie będzie Lipiec 2011, a Sierpień 2011 z datą) może postać gracza wiele zrobić. Zmienić swoje poglądy, nauczyć się czegoś nowego, poznać nowe osoby. Oczywiście, jeśli postać to potrafiłaby zdobyć czy zrobić. Bo np. mięśniak z "Intelligence o" nie nauczy się w ciągu miesiąca 3-4 kropek w Academics.
Offline
Wasi stwórcy należą do pewnych frakcji. Jeśli nie chcecie przynależeć do tej samej frakcji, co Sire, to proszę mnie powiadomić. Spróbujemy zrobić watek, w którym postać próbuje się zrekrutować do innej grupy. Proszę pamiętać, że opuszczenie Sire i jego frakcji oznacza, że postać jest pozostawiona na siebie samą. Nikt nie wstawi się za nią kiedy coś przewinie lub przez przypadek kogoś zaatakuje. Traci swojego jedynego sojusznika i jeszcze ma pod górkę, próbując wejść w życie innej frakcji.
Offline
Prośba do graczy. Lista NPCtów, Frakcji i Mapa Miasta należy do was. Informacje, które tam wpisywałem są informacjami, które sadze, że są potrzebne. Jeśli sądzicie, że powinno coś się tam jeszcze znaleźć to napiszcie - dopiszę.
Offline