Forum Sesyjne WoD Havoc'a

Zapraszamy do cieni Świata Mroku.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-08-18 20:30:20

Havoc

Narrator

6588239
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 3432

Ventrue

Marx napisał:

Ventrue
„ Coś ci wyjaśnię. Moją ofertę przyjmiesz teraz lub później. Ale później będzie ci z tym dużo gorzej” - Ventrue chwalą się tylko jednym. Wygrywają. Zawsze wygrywają.
Inni Spokrewnieni często gardzą Lordami, ale rzadko podważają to, czym przechwala się klan. Zbyt często zdarza się, że Spokrewniony długo planuje i knuje, by zdobyć coś, co - jak się później okazuje - od początku należało do Ventrue. Lordowie nie przyznają się do porażek - tylko do niedogodności. Cały klan szczyci się bezlitosną żądzą władzy i wystarczającą siłą, by po władzę sięgać.
Ulubione Dyscypliny Ventrue niejako odpowiadają za ich sukces. Ci Spokrewnieni niemal instynktownie uczą się władać myślami innych. Ich władza nad pomniejszymi zwierzętami sięga jeszcze czasów, kiedy Lord był panem zarówno ludzi, jak i bestii. Chociaż Ventrue nie ćwiczą zwykle sztuk walki, często bardzo trudno ich zabić. Uważają swoje nadprzyrodzone dary jedynie za narzędzie zdobycia prawdziwej władzy - potęgi pieniądza, własności, dóbr korporacyjnych, kontraktów politycznych, rangi w społeczności Spokrewnionych i w każdej warstwie społecznej wielu śmiertelników gotowych lizać im buty.
Ventrue bardzo poważnie traktują feudalną naturę społeczności Spokrewnionych. Każdy rodzic mówi swojemu dziecięciu, że jedni rządzą, a drudzy są po to, by nimi rządzić. Lord powinien jednak zająć miejsce pośród rządzących. Większość neofitów Ventrue tę wiedzę posiada jednak jeszcze przed Przeistoczeniem. W całej swej historii klan zawsze łaknął potęgi w każdej formie dostępnej pośród śmiertelników. Spokrewnieni historycy twierdzą, że w starożytnym Rzymie klan przemieniał senatorów i patrycjuszy. W średniowieczu do klanu dołączali rycerze i kapłani. Kiedy drogą do władzy stał się handel, Ventrue Przeistaczali kupców, bankierów i magnatów. Kiedy państwa stały się biurokratyczne, Lordowie Przeistaczali urzędników wysokiego szczebla. Powstanie przestępczości zorganizowanej spowodowało, że do klanu dołączali szefowie mafii i baronowie narkotykowi. Na początku XXI wieku starsi Ventrue zaczęli rozpatrywać atuty, jakie niesie ze sobą przeistaczanie naukowców, inżynierów i geniuszy komputerowych. Nieważne, w której warstwie społeczeństwa można znaleźć potęgę - Ventrue potrafią ją wykorzystać, jeszcze zanim inni Spokrewnieni w ogóle dowiedzą się o jej istnieniu.
Przydomek: Lordowie
Zgromadzenie: Wielu Spokrewnionych uważa, że Ventrue i Invictus to właściwie synonimy. W istocie, Ventrue potrafią szybko dochodzić do władzy w tym zgromadzeniu. Niemalże równie wielu jednak znajduje dla siebie miejsce w Ordo Dracul, natychmiastowo zyskując innego rodzaju potęgę, z której jednak Lordowie ostatecznie korzystają tak samo. Często dochodzą również do władzy w szeregach Uświęconych, inni z kolei znajdują to, czego szukają pośród Kartian, w Kręgu Wiedźmy, a czasem i pośród niezrzeszonych. Niektórzy neofici Ventrue nawet nie próbują ukrywać swych zamiarów wykorzystania gangu niezależnych Spokrewnionych, by wspiąć się na wysoką pozycję w innym zgromadzeniu.
Wygląd: Ventrue często ubierają się tradycyjnie i elegancko, by podkreślić swój status bez zbytniej ekstrawagancji. Młodzi Lordowie chętnie ubierają się w garnitury, w przypadku mężczyzn, lub, w przypadku kobiet, w sukienki bądź eleganckie żakiety i spódnice, podkreślone dyskretną biżuterią. Starszyzna Ventrue ubiera się w archaicznym stylu, przez co w miejscach publicznych wyglądają jak istoty z czasów minionych. Nawet buntowniczy, młodzi Ventrue swoje skórzane kurtki z ćwiekami noszą niczym mundur, wzmacniając swoją dominację. Lord otacza się innymi wyznacznikami bogactwa i swojego statusu - od
wielkiego, drogiego samochodu w garażu, po piwnicę pełną starych win, których nigdy już nie skosztuje.
Schronienia: Jeżeli Ventrue nie posiadał za życia wielkiego bogactwa, zapewne wzbogaci się po Przeistoczeniu. Ventrue wybierają sobie schronienia tak, by oddawały ich bogactwo i włacfz^JKftelu Lordów za-i i posiadłości liewielu godzi się liejszego niż dom lub;lmeszkanie na poddaszu (oczywiście z roletami).
Tradycja klanowa głosi, że każdy Ventrue może szukać ochrony przed słońcem w schronieniu innego Lorda i ten nie może mu odmówić. Niewielu Ventrue jednakże korzysta z tego prawa. ^ Dumni Lordowie nigdy nie błagaliby innego Spokrewnionego o cokolwiek, a i proszący o gościnę miałby wobec swego gospodarza dług   ^ honorowy. Wielką hańbą byłoby, gdyby Lord odmówił pobratymcowi gościny lub gdyby jego schronienie nie zapewniło gościowi odpowiednich warunków. Dlatego roztropni Ventrue przygotowują swoje schronienia tak, by mogły swobodnie pomieścić kilku gości.
Pochodzenie: Ventrue poszukują dzieci zwykle pośród profesjonalistów i śmietanki towarzyskiej. Niektórzy Lordowie wolą dzieci z rodzin z tradycją lub z dynastii politycznych, które we współczesnym świecie najbardziej przypominają feudalną szlachtę. Inni Lordowie wolą przywódców, którzy sami wspięli się na szczyty - milionerów, polityków, oficerów wojskowych czy nawet szefów organizacji przestępczych. Wraz z pojawianiem się nowych zawodów i nowych form władzy, Ventrue włączają je do klanu. Na przykład, rozwój    ,, przemysłu komputerowego spowodował napływ dzieci z sektora technicznego.
Tworzenie postaci: Ventrue najbardziej cenią społeczne Atrybuty i Umiejętności - cechy potrzebne przywódcom, chociaż cenią sobie również Atrybuty Umysłowe oraz Umiejętności, takie jak Polityka czy Wykształcenie. Klan szczyci się wieloma Atutami Społecznymi, takimi jak Zasoby, Kontakty czy Status. Większość Lordów za życia posiadała ogromne społeczne wpływy, po śmierci natomiast zyskuje ich jeszcze więcej.
Ulubione Atrybuty: Prezencja lub Determinacja
Klanowe Dyscypliny: Animalizm, Dominacja, Odporność
Słabość: Władza deprawuje, a u Ventrue nawet samo pragnienie władzy może zniszczyć moralność Spokrewnionego. Z czasem niektórzy Ventrue stają się paranoikami, zbyt świadomymi pragnień swoich rywali (prawdziwych lub wyimaginowanych). Inni zrobią wszystko, by zyskać chociaż odrobinę dodatkowej władzy. Jeszcze inni zamykają się w sobie, oszukują się co do swoich zdolności i swojej ważności lub zatruwają swoje umysły innymi bolączkami. Spokrewnieni z klanu Ventrue mają karę -2 do rzutów na Człowieczeństwo, mających ochronić ich przed zaburzeniami umysłowymi po nieudanym rzucie na Degenerację.
Organizacja: Lordowie śledzą więzy krwi i obowiązki poprzez sieć rozciągającą się na całe pokolenia, linie krwi i kontynenty. Szanowany Ventrue zna przodków innych Lordów, ich sprzymierzeńców, wrogów, tych, którym oni winni są przysługę i tych, którzy winni są przysługę im (chociaż taka informacja od stu lat może już być nieważna). Dwóch Ventrue często porównuje swoich przodków i znajomych już przy pierwszym spotkaniu. Tak określają swoje związki i swój status wewnątrz klanu.
Ventrue również bardzo poważnie traktują funkcje klanowe. Knuci i Pryskusi Ventrue oraz inni klanowi przywódcy starają się zwykle urządzać comiesięczne spotkania dla członków klanu, bez względu na ich zgromadzenia. Lordowie korzystają z tych spotkań, by przechwalać się, mierzyć konkurencję, dobijać targów i drwić z członków klanu, którzy nie mają wystarczająco rozbudowanych ambicji. W końcu Ventrue cieszą się reputacją twardych władców i żaden z nich nie pozwoli innym Spokrewnionym uznać, że mięknie.
Linie krwi: Spora część klanu składa się z linii, które twierdzą, że wywodzą się od słynnych Ventrue z przeszłości - takich jak linia wielkiego Kasjusza. Te „linie krwi" są jedynie wyrażeniem dumy ze swych przodków: Ventrue z linii Kasjusza nie różni się znacznie od innych Lordów. Inne linie krwi to Liccini, Beni Murrahim czy Rotgrafen. Stosunkowo nowa linia, Malkovianie, cierpi z powodu szaleństwa bardziej niż reszta klanu.
Koncepcje: generalny dyrektor korporacyjny, nieuczciwy gliniarz, oficer wojskowy, mecenas sztuki, polityczny konsultant, organizator imprez, pośrednik w handlu nieruchomościami, matrona, techniczny cudotwórca.

Offline

 
http://www.wodhavoc.pun.pl/chatbox.php <- Pełny ChatBox

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Montaż szamb betonowych na NA KAŻDE SZAMBO od firmy MIXBET LAT GWARANCJI