Havoc - 2010-08-10 13:54:24

Tutaj można rozmawiać na temat sesji.

-----

Ustalenia:
- Proszę pisać chęci, zamiary postaci, a nie że postać to wykonuje (czyn dokonany).
- Będę rzucał sobie w pokoju kośćmi i pisał wyniki w formie narracji na forum.
- Co do walki: Z npctami to próbuje to przyspieszyć (ci silniejsi wygrywają, a z szansami to będzie mechaniczna walka), a między graczami to proszę czekać na mnie. Jeśli ktoś rozpoczyna walkę, to niech ten drugi albo wycofuje się z walki albo czeka aż powiem że można się bić dalej (mechanicznie muszę to zrobić).
- Jeśli postać zatrzymuje akcję na więcej niż 3 dni, to przejmuje jej narrację.
- Theme, które umieszczam (czasami nawet muzyka) trwa scenę. Czym jest scena? Przykład dam... Darke przyjechał na zadanie z Hansem. Dałem tam theme. To theme ma miejsce od początku do momentu, gdy on z mężczyzną uciekł z miejsca. Miejsce się zmienia, sytuacja, wydarzenie to koniec sceny. Wparował Donovan do Angusa? Kiedy wyszedł i zrobiło się spokojnie to theme znika.
- Przypominam, że to ma być połączenie Dramy i Narracji. Czyli kontroluje świat, robię wątki, ale macie pełną kontrolę gdzie iść. Oraz nie czekajcie jak np. opisujecie, że postać przeszukuje swoje mieszkanie i pytacie "Co znalazła?".  Większość rzeczy możecie sami opisywać. Biedak, którego pobiliście nie będzie miał żadnej kasy, ale może mieć pół wypitą butelkę wódki.
Ci, którzy chcą wykorzystać manewr z Sztuki Walki to go opisują, zaznaczają opis * i na dole zapisują co wykonali.
- Przez ten czas można dostać zakrzywienia czasoprzestrzeni, więc proszę uważać gdzie idziecie... będę próbował sztucznie przedłużać tym co chcą wcześniej w czasie zadziałać, aby dogonili innych. Powinno być wszystko w porządku.
- Z walką to jest tak... opisuje swój atak. Robisz narrację, ale pamiętaj... kiedy walczysz na pięści lub z nożem to nie jest szachownica, gdzie się czeka na ruch wroga. Tutaj walisz pięścią. Wróg unika. Możesz nawet kilka ciosów zrobić, ale ja to uznaje za jeden mechaniczny cios.
- Obrażenia działają tak: Jeśli zadadzą ci tyle obrażeń lekkich co twoje hp, to rzucasz na zachowanie przytomności (co rundę). Kolejne obrażenia zamieniają się na poważne i te się leczy długo.
Jeśli obrażenia będą na 3 od końca kratce (czyli twoje hp - 2), to masz karę -1 do rzutów. 2 od końca, to -2. Ostatnia kratka (czyli już rzuty na przytomność) to -3 kości.
Lekkie leczy się po 15min jedną. Poważne 2 dni. Krytyczne 2 tygodnie.

Havoc - 2010-08-11 14:36:39

Przypominam, że to ma być połączenie Dramy i Narracji. Czyli kontroluje świat, robię wątki, ale macie pełną kontrolę gdzie iść. Oraz nie czekajcie jak np. opisujecie, że postać przeszukuje swoje mieszkanie i pytacie "Co znalazła?". :P Większość rzeczy możecie sami opisywać. Biedak, którego pobiliście nie będzie miał żadnej kasy, ale może mieć pół wypitą butelkę wódki.

Ci, którzy chcą wykorzystać manewr z Sztuki Walki to go opisują, zaznaczają opis * i na dole zapisują co wykonali.

Havoc - 2010-08-11 15:22:21

Przez ten czas można dostać zakrzywienia czasoprzestrzeni, więc proszę uważać gdzie idziecie... będę próbował sztucznie przedłużać tym co chcą wcześniej w czasie zadziałać, aby dogonili innych. Powinno być wszystko w porządku.

Havoc - 2010-08-11 18:36:30

Silverek poczekamy aż Eru się wygrzebie i przyjdzie pod restaurację, aby coś dla was zrobić.

Havoc - 2010-08-11 21:03:48

Devvra twój ruch jest zatrzymany, bo jedziesz do Angusa. Póki czasoprzestrzeń się nie wyrówna to akcja zatrzymana jest.

Havoc - 2010-08-11 22:03:58

To jest tak... opisuje swój atak. Robisz narrację, ale pamiętaj... kiedy walczysz na pięści lub z nożem to nie jest szachownica, gdzie się czeka na ruch wroga. Tutaj walisz pięścią. Wróg unika. Możesz nawet kilka ciosów zrobić, ale ja to uznaje za jeden mechaniczny cios.

Havoc - 2010-08-11 23:03:03

Wrzućcie sobie może mini wersje portretów do waszych awatarów. :P

Niebieski (i do reszty) obrażenia działają tak. Jeśli zadadzą ci tyle obrażeń lekkich co twoje hp, to rzucasz na zachowanie przytomności (co rundę). Kolejne obrażenia zamieniają się na poważne i te się leczy długo.
Jeśli obrażenia będą na 3 od końca kratce (czyli twoje hp - 2), to masz karę -1 do rzutów. 2 od końca, to -2. Ostatnia kratka (czyli już rzuty na przytomność) to -3 kości.
Lekkie leczy się po 15min jedną. Poważne 2 dni. Krytyczne 2 tygodnie.

Havoc - 2010-08-12 11:17:53

Pytanie do was... chcecie, aby zrobił dodatkową grupę - wampiry? Każdy gracz, który dołączyłby do tej grupy miałby dodatkowo dostęp do osobnego forum, gdzie pisałbym wampirze informacje dla nich. Jeśli nie, to będę tutaj gdzieś umieszczał i informacja będzie OOC dla nie-wampirów. Tak jak z NPCtami.

Havoc - 2010-08-12 15:27:27

Stonehaven - czekamy na niebieskiego.

Hecate - musisz działać. Nie będę prowadził za rączkę postać. Może twoja postać zrobić co chce. Wyjść na miasto. Poszukać jakiś misiaczków. Whatever you want.

Havoc - 2010-08-12 21:00:04

Jak skończy się noc. To próbujemy wyrównać czas z innymi. Czyli jak ktoś idzie spać to może sobie "odpocząć" od gry na jakiś czas, aż reszta nie dogoni jego czasu.

Havoc - 2010-08-13 00:58:59

Theme, które umieszczam (czasami nawet muzyka) trwa scenę. Czym jest scena? Przykład dam... Darke przyjechał na zadanie z Hansem. Dałem tam theme. To theme ma miejsce od początku do momentu, gdy on z mężczyzną uciekł z miejsca. Miejsce się zmienia, sytuacja, wydarzenie to koniec sceny. Wparował Donovan do Angusa? Kiedy wyszedł i zrobiło się spokojnie to theme znika.

Havoc - 2010-08-13 10:35:05

Jak tylko Hecate i Scorp skończą noc, to przydzielę exp za sceny, w których postacie były zaangażowane.

Havoc - 2010-08-13 13:52:04

Została Hecate.

Kanczug i Berengar - nie martwcie się, że reszta będzie grała nową noc. W jakiś sposób was wyrównam jeśli wasze akcje miałyby się przeplatać. Expa dostaniecie jak skończy się dzień u was.

Havoc - 2010-08-14 20:06:19

Zmieniłem formę sesji. Od teraz każdy ma własny temat, gdzie jak łazi sam to tam będzie odgrywała jego sesja. Jeśli się wydarzy sytuacja, że postacie się spotykają, to jest tworzony temat wspólny np. Spotkania w Stonehaven.

Havoc - 2010-08-19 00:42:08

Przyznałem expa... ci którzy są nocami do tyłu... nie martwcie się. Kiedy każdy stanie się wampirem... to wyrównam czas. Nie będziecie żyć z dnia na dzień, ale z zadania/questa na zadanie/quest.

Havoc - 2010-08-23 14:10:59

Przypominam, że jeśli chcecie użyć krwi, siły woli lub dyscyplin to należy zaznaczyć to * i niżej określić (najlepiej mniejszą czcionką) co robicie.

Havoc - 2010-08-25 13:00:23

Co do picia alkoholu, spożywania narkotyków i jedzenia. Wampir nie może robić ani jednej z tych rzeczy. Może animować swój żołądek (bo jest wysuszony, skurczony, że nic nie przyjmie) za 1 Vitae, ale nie strawi tego, więc będzie musiał wyrzygać później. Jedyny sposób, aby wypić alkohol lub wziąć narkotyk to wymieszać go z krwią i wypić. Najlepiej jeśli człowieka się najebie lub naćpa, a później z niego się napije.

Havoc - 2010-08-26 00:51:49

Jutro/pojutrze zacznę nowe questy, więc trzeba skończyć przemiany (ci którzy już zaczęli)... i możecie do tego czasu sobie pogadać w Spotkaniach.

Havoc - 2010-08-27 20:55:39

Koniec w "wymianami" to nie OPS. Jeśli znudziła ci się postać, to pech. Albo grasz do końca nią (do śmierci lub koniec kampanii), albo przestajesz grać. Z śmiercią związaną z fabułą daję 100% wymiany. Samobójstwa nie wliczam, uznaję, że graczowi znudziła się gra, a nie postać. Żadnych wymian "znudziło mi się, mogę inna?" nie przyjmuje.

Havoc - 2010-08-31 22:23:34

Jak się skończą te "questy" co każdy dostał... to możecie napisać mi co wasza postać chciałaby zrobić. Jeśli nie macie pomysłów, to zrobię questa. Tylko nadal będzie w zerowym punkcie.

Havoc - 2010-09-02 13:10:08

Dopóki nie przeczytam dokładnie podręcznika, dopóty nie będę odpisywał. Wybaczcie, ale chciałbym aby świat był najlepiej odwzorcowany jak się da.

Eru - 2010-09-02 13:41:52

HoHo! Też zacząłem czytać. A do tego robię notatki. Miej się na baczności, gdyż nie zawaham się ich użyć. :D

Havoc - 2010-09-08 15:15:24

Dobra gracze:
Devvra
Kanczug
enemys
Scorp
Xune
Antras
Hecate
Proszę się ustalić. Gracie, albo nie gracie. Jeśli nie gracie, to przejmuję narrację waszych postaci jeśli coś zostało (lub ociągają fabułę) i postacie idą na dalszy plan świata. Jeśli gracie dalej, to proszę pisać.

Xune - 2010-09-08 15:16:47

Gram, gram, mały zastój ostatnio, ale się powoli zbieram z powrotem.

Niebieskooki - 2010-09-08 21:27:27

No dzieci, urywamy, tak nie tak nie.

Havoc - 2010-09-08 23:20:18

Daje wam 2 dni na odpowiedź (czyli w piątek wieczór mija czas). Jeśli nie odpowiecie, to uznaje to za nie.

Oz - 2010-09-09 23:08:32

Oni tu pewnie nawet nie zaglądają :(
Typowi gracze OPS o słomianym zapale! :O

Havoc - 2010-09-10 19:47:43

Ci gracze:
Devvra
Kanczug
Scorp
Antras
Hecate

Nie odpisali. Uznaje, że rezygnują z gry. Dziękuję.

hyjek - 2010-09-10 22:57:47

3/5 z nich to DMi na OPSie, zal w chuj :D

Havoc - 2010-09-10 23:14:45

I chuj im w dupę. Nie mam zamiaru zawracać sobie głowy osobami, które olewają grę, mnie i innych graczy. Nie mam też zamiaru łazić i pytać za nimi kiedy wreszcie łaskawie odpiszą. Po prostu, niech spierdalają. :P

Blackvampire - 2010-09-11 14:20:50

Agresor!

Oz - 2010-09-11 18:56:26

Bulwers!

Havoc - 2010-09-13 22:50:35

Sorki, że ostatnio nie odpisuje... wciągnął mnie Kotor. :(

Blackvampire - 2010-09-13 23:54:11

Osz Ty! Za kare musisz się zapisać na sesje Oz'a.

Niebieskooki - 2010-09-14 00:48:18

Placuś kurwa!

hyjek - 2010-09-14 07:27:48

kotor 1 czy 2? ;]

Havoc - 2010-09-14 08:17:49

Kotor 1. :P

Havoc - 2010-10-16 17:01:46

Niestety czas skończyć.

Chciałbym podziękować tym którzy grali do końca. Było fajnie, ale się skończyło.

Niebieskooki - 2010-10-16 21:48:02

Ano, zapał ostygł i resztę tych bredni. Dzięki Havoc, jest zajebistym MG.

Oz - 2010-12-01 11:58:39

:(

Eru - 2010-12-02 10:22:08

:( buuuu!

https://www.worldhotels-in.com Jeśli szukasz wysokiej jakości szamb