Narrator - 2014-03-05 22:56:19

Tutaj można rozmawiać na temat sesji.

-----

Ustalenia:
- Proszę pisać chęci, zamiary postaci, a nie że postać to wykonuje (czyn dokonany). W niektórych przypadkach można pisać (np. podnosi kielich czy inne rzeczy).
- Będę rzucał sobie w pokoju kośćmi i pisał wyniki w formie narracji na forum.
- Co do walki: Z npctami to próbuje to przyspieszyć (ci silniejsi wygrywają, a z szansami to będzie mechaniczna walka), a między graczami to proszę czekać na mnie. Jeśli ktoś rozpoczyna walkę, to niech ten drugi albo wycofuje się z walki albo czeka aż powiem że można się bić dalej (mechanicznie muszę to zrobić).
- Jeśli postać zatrzymuje akcję na więcej niż 3 dni, to przejmuje jej narrację.
- Theme, które umieszczam (czasami nawet muzyka) trwa scenę. Czym jest scena? Przykład dam... Darke przyjechał na zadanie z Hansem. Dałem tam theme. To theme ma miejsce od początku do momentu, gdy on z mężczyzną uciekł z miejsca. Zmienia się miejsce, sytuacja lub wydarzenie to koniec sceny. Wparował Donovan do Angusa? Kiedy wyszedł i zrobiło się spokojnie to theme znika.
- Przypominam, że to ma być połączenie Dramy i Narracji. Czyli kontroluje świat, robię wątki, ale macie pełną kontrolę gdzie iść. Oraz nie czekajcie jak np. opisujecie, że postać przeszukuje swoje mieszkanie i pytacie "Co znalazła?". Większość rzeczy możecie sami opisywać. Biedak, którego pobiliście nie będzie miał żadnej kasy, ale może mieć pół wypitą butelkę wódki.
- Wykorzystywanie specjalnych zdolności, w tym mocy, należy zaznaczyć * i tak nikt tego nei czyta bo gracze to kurwy, a później pod swoją narracją opisać zaczynając od *. Dobrze by było zmniejszyć czcionkę, aby to ładniej wyglądało.
- Przez ten czas można dostać zakrzywienia czasoprzestrzeni, więc proszę uważać gdzie idziecie. Czasami będę próbował przedłużyć komuś czas co jest wcześniej, aby ci którzy są później się spotkali w tym samym czasie.
- Z walką to jest tak... opisuje swój atak. Robisz narrację, ale pamiętaj... kiedy walczysz na pięści lub z nożem to nie jest szachownica, gdzie się czeka na ruch wroga. Tutaj walisz pięścią. Wróg unika. Możesz nawet kilka ciosów zrobić, ale ja to uznaje za jeden mechaniczny cios. Różnica to strzały z broni i używanie mocy.
- Obrażenia działają tak jak podaje tabelka. Minusy oznaczają ile tracisz kości przy każdej kolejnej akcji. Obrażenia dzielą się na Niegroźne, Zabójcze i Poważne. Niegroźne to wiadomo - pięści, kopniaki czy krzesła (dla wampirów jeszcze strzały z broni palnej). Można je negować za pomocą Wytrwałości/Stamina. Zabójcze to noże, miecze i pistolety. Tylko nadnaturalne istoty mogą neutralizować te rany Wytrwałością. Poważne to rany nadnaturalne - na przykład ugryzienie przez wilkołaka lub ogień dla wampirów. Tylko dla istot nadnaturalnych. Wampiry leczą rany tylko krwią, reszta nadnaturalnych albo odpoczywa albo używa zdolności do tego.
Leczenie ran niegroźnych dla śmiertelnych (i magów) - Poobijany do Ciężko Ranny, 1 godzina; Zmaltretowany, 3 godziny; Okaleczony, 6 godzin; Zmasakrowany, 12 godzin
Leczenie ran zabójczych dla śmiertelnych (i magów) - według tabelki życia - 1 dzień, trzy dni, jeden tyg., jeden miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, pięć miesięcy
Leczenia ran są po kolei. To znaczy, że leczy się pierw najniższy stan, później kolejny. Przykładowo: Z zmasakrowanego do okaleczonego (przy zabójczych) pięć miesięcy leczenia. Później z Okaleczonego na zmaltretowanego (też zabójcze) to 3 miesiące. Więc aby przejść z zmasakrowanego do zmaltretowanego potrzeba 8 miesięcy leczenia.
Wampiry leczą zabójcze i niegroźne 1:1, poważne 5:1 na dwa dni. Wilkołaki regenerują zabójcze i niegroźne co rundę jeden punkt, poważne 1 na dzień. Magowie i łowcy są traktowani jako ludzie.
- Siła Woli zużywa się PRZED rzutem, to oznacza jak postać chce zrobić coś, co wie, że według zdolności może się nie powieść - to należy napisać w poście. Zużycie Siły Woli daje automatyczny 1 sukces, którego pech (1 na kości) nie niweluje. Poza tym Siłę Woli można wydać, aby zmienić akcję (z strzelania na unik, żeby uratować swoją skórę), zatrzymać chorobę psychiczną na scenę (przydatne wampirom klanu Malkavian) lub na turę zignorować minusy jakie dają rany.

Narrator - 2014-03-12 01:19:46

Pytanie - jak chcecie rozwiązać sprawę "koniec nocy". Ostatnio arbitralnie wybierałem zakończenie nocy. Czy ma to tak dalej iść? Często to będzie oznaczało, że niektórzy będą mieli "mniej do zrobienia" z powodu, że inni po prostu "szybciej odpisują". Czy może inaczej? Na przykład, wy wybieracie moment kiedy noc wam się kończ - w sensie głosowania. Albo "ilość scen", każdy ma subiektywna ilość scen na noc. Np. 5. Przykładowo weźmy postać hyjka. Jego poranek i polowanie, jedna scena. Spotkanie z Szeryfem, druga scena. Sprawdzenie włamania, trzecia scena. Sprawdzenie domu Waltera, czwarta scena. Co by oznaczało, że miałby jeszcze jedną scenę do zrobienia - np. polowanie.

hyjek - 2014-03-12 01:28:31

Jak ktos nie ma pomyslu/naprawde nie ma nic do zrobienia, to po co ma sie silic na te 5 scen? Niech skonczy jak uzna ze mu starczy. Z drugiej strony nie mozna dopuscic do sytuacji, gdzie jedna postac przez jedna noc wykonuje plan podbicia calego Miami przez nieliczona ilosc scen. IMO niech to zostanie w gesti Narratora.
Np. moja postac, skonczy noc jesli uda jej sie zlapac wampira z fotki, a jesli nie, to pewnie po opuszczeniu domu PEtersburga, gdy juz zostanie chwilowo bez zadnych poszlak. Z kolei postac Ograsa scen miala juz na pewno wiecej niz 5, ale nie bylo to nic konkretnego, wiec po co mu ograniczac?

Narrator - 2014-03-12 01:36:46

Trudno nazwać wejście do klubu i "idź tam" jako scenę. Plus danie ilości scen graczowi by oznaczało, że nie będzie tak, że między scenami będzie w kółko chodził pić. Będzie "resource managment" - 1 scena, 1 polowanie i może zyska dużo, a może nic nie zyska.

Oz - 2014-03-12 02:17:49

Ja bym był za modelem rzeczonej arbitralności oceny Narratora, jeżeli chodzi o to czy noc ma się już zakończyć, czy jeszcze nie. Innymi słowy jest dobrze, Narrator jest trzeźwy (w ocenie) a dzięki temu wszystko idzie w miarę płynnie.

Gloran - 2014-03-12 02:33:59

Wierzę w twój zdrowy rozsądek Havoc. :P

Bossk - 2014-03-12 09:50:58

Aha. Nie ma co dawać sztywnej ilości scen do 'odbębnienia' żeby skończyć noc. Decyduj ty Pawełku.

silverek33 - 2014-03-12 09:57:03

OMG. Casual style. Aeris mode. Wszędzie kruczki prawne. No real work for MG. WTF SO BAD.

Pedro - 2014-03-12 09:59:24

Rób jak uważasz.

Narrator - 2014-03-12 12:53:59

Gnoje. Przestańcie mi ufać!

Oz - 2014-03-12 12:57:30

http://1.bp.blogspot.com/-cCYq65ozc3Q/Tn5LsiBJDXI/AAAAAAAAe0U/V3ainuVdpRA/s1600/_MG_3352.jpg

Narrator - 2014-03-12 13:10:50

O wy gnoje. To dam wam teraz ograniczenie! Jedno polowanie na jedną noc! Koniec z chodzeniem na polowanie co sekundę! :[

Pedro - 2014-03-12 13:39:39

Zacznie się wypijanie do czysta ludzi. :P

Narrator - 2014-04-02 14:00:14

Postacie graczy:
Niebieskooki
Evita
Bossk

Stają się NPCtami. Jeśli gracze będą chcieli wrócić do nich, to mają szansę, ale zmniejsza się ona im dalej gra pójdzie.

Narrator - 2014-04-23 00:46:04

Oficjalnie zamykam tą sesję. Mam nadzieję, że bawiliście się, mimo iż było krótko. Może kiedyś zostanie ona wznowiona, ponieważ czuje, że Miami jest bardzo interesującym miastem, w porównaniu do innych.

Oz - 2014-04-23 19:30:25

Smutek.

Hotele Paros Budyně nad Ohří Nejlevnější betonové jímky